کلایمر کلایمر .

کلایمر

عملکرد کلایمر در ساخت و ساز و امنیت آن

گرچه صنعت ساخت و ساز بارهای سختی را تجربه کرده است ، اما شرکت های استخدام  کلایمر هنوز زمان زیادی را صرف ارائه طرح های  کلایمر خلاقانه برای خانه های جدید ساخت می کنند. این موارد می تواند مربوط به فردی باشد که در یک قطعه زمینی که خریداری کرده است به یک شرکت ساخت و ساز ارائه ملک جدید در بخش تازه ای از شهر ، یک پروژه خودسازی می کند.

ارائه  کلایمر های ساختمانی جدید همیشه جالب است زیرا انواع مختلفی از طراحی ساختمان های مسکونی موجود است. در گذشته ، ما در املاک مسکن استاندارد ، مسکن اجتماعی ، املاک طراحی شده با معمار و بلوک های آپارتمانی کمک کرده ایم. بسیار جایزه دارد که می بینید راه حل های  کلایمر ما از آپارتمان ها و خانه هایی که افراد ، زوج ها و خانواده ها در نهایت به عنوان خانه در نظر گرفته می شوند ، پشتیبانی می کنند.

 کلایمر ساختمانی جدید

هدف از  کلایمر های ساختمانی جدید ، دسترسی به شرکت های ساختمانی و کارگران تجارت برای تکمیل املاک به روشی منطقی و مستقیم است. برای ما ، این به معنای تحویل  کلایمر های بیرونی و داخلی در نقاط مناسب پروژه است. در خارج ،  کلایمر های مترقی ایجاد می کنیم تا آجرهای آجری بتوانند برای ساختن سقف ، هر ردیف ساختمان و پیمانکاران را بسازند. در داخل ، ما عرشه های محافظت در برابر لبه و  کلایمر های پرنده را برای تسهیل کار داخلی مانند نصب تیرچه کف و گچ کاری دیوارها فراهم می کنیم.

به دلیل میزان مواد درگیر ،  کلایمر جدید ساختمان ما معمولاً شامل ساخت ارتفاعات بین 1.5 تا 1.8 متر است. ما در صورت نیاز تا سطح سقف ، بسترهای کاری جامع را در سطوح مورد نیاز و  کلایمر بالابر مسدودکننده برای انجام هرگونهجایگزین داربست و کاشی کاری فراهم می کنیم.

در جائیکه دیوارهای املاک نیاز به رندر داشته باشند ، ارتفاع  اجاره کلایمر را بعد از اتمام کار خارجی تغییر می دهیم. این چارچوب را به  اجاره کلایمرهای 2 متری که کاملاً سوار شده اند تطبیق می دهیم و شامل نرده های محافظ لبه و دسترسی از نردبان می باشد. این تضمین می کند که ارائه سریع ، کارآمد و با اطمینان می تواند انجام شود.

در سایتهای بزرگتر ، معمولاً مهم است که  کلایمرهای ما در حال پیشرفت باشند که سازه های  کلایمر را با پیشرفت ساختمان هر ملک سازگار کنند. طبیعی است که توطئه های مختلف در مراحل مختلف توسعه قرار گیرند تا پیمانکاران (از جمله ما) بتوانند از ساختمان به ساختمان دیگر حرکت کرده و گردش کار را یکدست کنند. ما غالباً می دانیم که  کلایمرهای ما باید در تحولات بزرگتر مسکن سازگار باشند زیرا بسیاری از وظایف در همان زمان انجام می شود. آنها باید وقتی از آنها خواسته می شوند  کلایمر را اضافه یا تغییر دهند ، واکنش نشان دهند زیرا هرگونه تأخیر باعث هزینه و وقت می شود.

وقتی صحبت از کار داخلی می شود ، ضروری است که بتوانیم چارچوب های  کلایمر قابل انعطاف را ارائه دهیم. کارگران صنفی برای گچ و تزئین نیاز به دسترسی به سقف ها ، راه پله ها و بالای دیوارها دارند و ما باید ساختاری را طراحی کنیم که به آنها اجازه می دهد تا به راحتی در عرض یا طول اتاق مورد نظر حرکت کنند. ما معمولاً از همان ارتفاع  اجاره کلایمر استفاده می کنیم که روی  کلایمر های بیرونی قرار دارد اما اغلب باید در محل کار روی پله ها احتیاط کنیم.

هم در داخل و هم در خارج ، معمول است که کارگران به خلیج های بارگیری احتیاج داشته باشند تا بتوانند موادی مانند آجر ، کاشی و سیمان را از بین نبرند. ما قطعاً شرایطی را نمی خواهیم که کارگران در معرض مانع قرار دادن پالت ها یا بسته ها قرار بگیرند و مواد اضافی را که بی دقتی ذخیره می شوند ، از بین بروند. ما اینها را به عنوان بخشی از ساختار  کلایمر ارائه می دهیم ، و اطمینان حاصل می کنیم که آنها به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانند بارهای موردنیاز را تحمل کنند. این بدان معناست که پیمانکاران می توانند در زمان مورد نیاز برای دستیابی به کار به آنچه نیاز دارند دسترسی پیدا کنند.

یک خلیج بارگذاری معمولی به طول 4 متر و 1.5 متر عرض ، با استفاده ازجایگزین داربست ساخته شده است ، می تواند یک بار کار ایمن تا 3kn در هر متر مربع را به خود اختصاص دهد. این اجازه می دهد تا ظرفیت خلیج کلی بارگذاری 18kn. در جایی که کار روکش و یا رندر درگیر است ، می توانیم تیرهای فلزی را در سطح کف با یک دروازه "بالا و پایین" نصب کنیم تا به منطقه بارگیری از طریق لیفتراک دسترسی پیدا کنیم بدون اینکه روی سطح سکوی کار تأثیر بگذارد.

در پروژه های بسیار بزرگ ، ممکن است استفاده از جرثقیل برج لازم باشد تا مواد مورد نیاز را در تعدادی از خلیج های بارگیری بارگیری کنید. در چنین شرایطی ، ضروری است که خلیج ها به هم بپیوندند و در سراسر ساختمان مبهم شوند ، و دارای لبه های محافظ در همه طرف باشد. از آنجا که جرثقیل فقط از بالا بار می زند ، دیگر نیازی به نصب دروازه ها نیست اما ایمنی به دلیل وزن مواد و استفاده از جرثقیل در محل ، نگرانی اصلی است. ما با طراحی راه حل های ذخیره سازی که در برابر بارهای آنها مقاومت کند ، نقش خود را در این امر بازی می کنیم و به کارگران این امکان را می دهیم تا مواد مورد نظر خود را بازیابی کنند.

در خصوص پروژه های ساخت و ساز جدید ، به ویژه در مورد توسعه املاک مسکن مطالبات زیادی وجود دارد چه شما یک سازنده تازه کار باشید و چه یک شرکت ساختمانی با مشخصات بالا ، ما قادریم راهنمایی هایی را ارائه دهیم که در آن سرویس های  کلایمر به بهترین وجه کار می کنند تا ساخت و سازها به صورت برنامه ریزی شده ادامه یابد.

 


برچسب: عملکرد کلایمر در ساخت و ساز و امنیت آن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۳:۱۵ توسط:ویدا علیپور موضوع: نظرات (0)