کلایمر کلایمر .

کلایمر

اجاره داربست ارزان اجاره کلایمر 09145000071

اجاره داربست ارزان اما با کیفیت می تواند به شما در انجام کارهای خاص با خیال راحت و کارآمد کمک کند ، اما یافتن نوع مناسب داربست برای کار مهم است. این کمک می کند تا قبل از تصمیم گیری با انواع مختلف داربست ها و نحوه استفاده از آنها آشنا شوید. در ادامه به خواندن انواع مختلف داربست های معلق ادامه میدهیم.

اجاره داربست ارزان

پیشنهاد می کنیم حتما از "داربست و موارد مربوط به داربست" استفاده نمایید

قابل تنظیم تک نقطه ای و چند نقطه ای

پلت فرم طناب قابل تنظیم با یک نقطه از سقف یک ساختمان یا یک سیستم پشتیبانی سربار توسط یک طناب آویزان می شود. این نوع پلتفرم برای شخصی مناسب است که در حال شستن پنجره ها یا تمیز کردن قسمت بالای ساختمان است. داربست های قابل تنظیم چند نقطه مشابه هستند ، اما آنها برای پشتیبانی از سربار به چندین طناب تکیه می کنند. بر خلاف داربست قابل تنظیم با یک نقطه ، یک کلایمر قابل تنظیم چند نقطه ممکن است بتواند کارگران اضافی را در خود جای دهد. هر دو نوع کلایمر ممکن است به دلخواه بلند شده یا پایین بیایند.

پیشنهاد میکنیم حتما از "کلایمر چیست و چه کاربردهایی دارد؟" بازدید و مطالعه فرمایید

دو نقطه ای

مانند داربست های قابل تنظیم با یک نقطه و چند نقطه ، کلایمر های دو نقطه ای نیز توسط طناب از یک سیستم پشتیبانی سربار آویزان می شوند. این نوع داربست دارای اتصال طناب یا کابل در هنگام فشار در هر طرف سطح کار است. شما می توانید یک سیستم کلایمر دو نقطه ای را در حالی که از کارگران پشتیبانی می کند ، بالا بکشید و پایین آورید ، بنابراین باید از پشتیبانی کافی برای تأمین امنیت در حین حرکت و همچنین در حالت ثابت برخوردار باشد. به دلایل ایمنی ، دسترسی به سیستم داربستی دو نقطه ای از زمین یا پشت بام ساختمان که در آن کار می کنید مهم است نه با نردبان.

سیم بکسل و نقش آن در پلت فرم کلایمر

داربست های معلق که در ایران به کلایمر مشهور است به سیم بکسل ها نیز وابسته است ، اما این کار را با روشی متفاوت انجام می دهد. دو سیم بکسل افقی یک کلایمر را احاطه کرده اند. این سیم بکسل های افقی به سیم بکسل های وینچ عمودی متصل شده اند که به یک سازه سربار وصل شده اند. این نوع داربست ممکن است حداکثر از دو سیستم عامل استفاده کند.

اگر می خواهید در مورد انواع مختلف داربست های معلق یا همان کلایمر بیشتر بیاموزید ، با آذرکلایمر تبریز با شماره 09145000071 تماس بگیرید. ما خوشحالیم که کلایمر های ساختمانی و مرغوب را با کیفیت بالا ارائه می دهیم. در صورت نیاز به اجاره داربست اجاره کلایمر در کل کشور به خصوص در تبریز و تهران و کرج نیاز داشتید حتما از مشاوره رایگان شرکت آذر کلایمر تبریز استفاده نمایید

ترجمه آزاد و غیر رسمی1ندا کامدار1کپی از این محتوا تحت هر شرایطی ممنوع بوده و به شدت برخورد خواهد شد


برچسب: اجاره داربست ارزان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۶:۵۶ توسط:ویدا علیپور موضوع: نظرات (0)