کلایمر کلایمر .

کلایمر

اجاره کلایمر کرج

چرا شرکت های ساختمانی متکی به استفاده از داربست هستند؟
 
 
آیا شرکت‌های ساختمانی واقعاً باید بر استفاده از داربست برای تکمیل کار ساختمانی شان تکیه کنند؟ در واقع پیمانکاران با قرار دادن زمین به عنوان پایه می‌توانند دیواره‌ای برای اولین طبقه بسازند. با این وجود، برای ساخت هر پروژه‌ای که بالاتر از ارتفاع یک فرد معمولی باشد، داربست لازم است. در حقیقت، پیمانکاران ساختمانی، نیازمند کمک یک کارشناس داربست هستند که دانش کاملی از چگونگی استفاده بهینه از داربست داشته باشد و بتواند بهترین نوع داربست را برای پروژه ساختمانی انتخاب کند. با این وجود، ممکن است سوالی وجود داشته باشد و ان هم این است که- آیا نردبان ها (stretchable) می‌توانند کار داربست  را انجام دهند؟ بنابراین بگذارید حقیقت را در مورد وابستگی صنعت ساخت‌ و ساز به داربست پیدا کنیم.

 

هیچ جایگزین مناسبی برای داربست وجود ندارد!؟
کارگران شرکت‌های ساختمانی باید همزمان در سطوح مختلف ساختمان کار کنند و انکاری برای آن وجود ندارد، بنابراین پیمانکاران به سکوهای مسطح نیاز دارند تا کارگران بتوانند به راحتی کار کنند. با  استفاده از داربست کارگران می‌توانند بدون زحمت به مصالح ساختمانی و ابزار های مورد نیاز دسترسی داشته باشند چرا که سطح مسطحی در اختیار دارند که ابزار هایشان را در انجا بگذارند. علاوه بر آن، اگر کارگر بخواهد هر کاری را در هر مسیری انجام دهد به راحتی می تواند این کار را عملی کند  چون حرکت به سوی بالا یا پایین ، چپ یا راست ، بسیار آسان است. هیچ راه دیگری برای گنجاندن این ویژگی‌ها در یک نردبان وجود ندارد .

علاوه بر این مطلب جایگزین دیگری نیز برای داربست وجود دارد که هنوز استفاده از ان رایج نشده است ولی اگر کسی از کلایمر که به عنوان جایگزین داربست شناخته می شود استفده کند سود زیادی خواهد کرد و بعد از ان در هر پروژه خود از کلایمر استفاده خواهد کرد .

خب، زمانی که یک پیمانکار از یک نوع ارزان نردبان به جای داربست استفاده کند کارگران برای کار بالا می روند و از یک ابزار برای اجرای یک کار واحد استفاده می‌کنند و سپس برای برداشتن یک ابزار دیگر همه انها مجبور خواهند شد پایین بیایند. به همین ترتیب، کارگران بالا و پایین می‌روند و این روند ادامه می یابد و باعث می شود کارگران مدام با عصبانیت و بی حوصلگی کار کنند. در واقع داربست یک منبع بسیار ارزشمند برای انجام چندین کار توسط چندین کارگر با استفاده از سیستم‌عامل گسترده است .

چشم‌انداز تجاری به داربست
شرکت‌های ساختمانی و انبوه سازان واقعاً نمی‌توانند هزینه یک اتفاق ناگوار را که در محل کار روی می دهد را تقبل کنند. داربست یک فضای کارگاهی گسترده و بسیار ایمن را در بر می‌گیرد و کارگران می توانند به صورت همزمان و ایمنی بالا در جاهای مختلف ساختمان کار کنند. اما از این طرف باید روز به روز، هر مولفه ساختاری و مکانیسم مورد استفاده در داربست مورد بازرسی قرار ‌گیرد و تعمیر و نگهداری  انها باید در زمان مناسب انجام گیرد .

نتیجه گیری
تجهیزات داربست و لوازم جانبی داربست خوب یک کمک بسیار ارزشمند برای شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاران در راستای ادامه ساخت و ساز خواهد بود. کار داربست ها فراهم کردن سکوهای ثابت و امن در ارتفاعات بلند است و به کارگران کمک می‌کنند تا وظایف خود را بدون نگرانی از امنیت خود انجام دهند .

همانطور که در این مقاله ذکر شد داربست وسیله ای جدا نشدنی از صنعت ساخت و ساز است اما شما می توانید برای افزایش ایمنی کار گران خود و تسهیل کار های ساختمانی خود از کلایمرهای آذر کلایمر استفاده کنید.


برچسب: جایگزین داربست، ، کلایمر، ، اجاره کلایمر، ، اجاره کلایمر برقی، ، اجاره کلایمر دستی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۱:۴۰ توسط:ویدا علیپور موضوع: نظرات (0)