کلایمر کلایمر .

کلایمر

اجاره کلایمر

با خطرات داربست بیشتر آشنا شوید
 
 
به هنگام اجرا و نصب داربست خطراتی وجود دارد که کارگران را تهدید می کند.

 

شماری از این خطرلات عبارتند از:

1 - ریزش پلتفرم داربست

2- - برخورد سر کارگر با اشیاء

3 - برق گرفتگی پرسنل

4 - سقوط از روی داربست

خطر برق گرفتگی هنگام کار با داربست
ممکن است داربست در کنار سیم های برق یا ترانس های شهری و برون شهری قرار گرفته باشد .در این صورت باید اقدامات و تدارکات لازم برای جلوگیری از برق گرفتگی کارگران توسط پیمانکار مربوطه انجام گیرد.از جمله این اقدامات عایق بندی سطح کار و رعایت فاصله استاندارد است .

ریزش پلتفرم داربست
یکی از مهم ترین و بهترین اقدامات لازم برای جلوگیری از ریزش داربست اصلی استفاده از متریال مناسب یا همان اصول مناسب معماری است. در این راستا صحیح بستن و محکم بستن لوله ها و میله های داربست و استفاده از مهار مناسب از ضروریات کار است.

همیشه به یاد داشته باشید زمینی که برای اجرای داربست بر روی ان انتخاب می کنید باید زمینی سفت و محکم باشد تا مانع از سقوط و ریزش داربست شود.متصل کردن داربست به سازه اصلی که می تواند ساختمان و یا... باشد نیز می تواند تا حدی خطر ریزش پلت فرم را کنترل نماید و مانع ان شود.

احتمال برخورد سر افراد با اشیاء برروی داربست
برای جلوگیری از اتفاق افتادن چنین مواردی در حین کار باید کارکنان همواره از کلاه ایمنی و چانه بند استاندارد استفاده کنند.
برای ایمنی بیشتر کارکنان باید در قسمت بالایی محل کار تور ایمنی نصب شود و از قرنیز برای لبه های محل کار استفاده شود.

سقوط از ارتفاع در حین کار با داربست
هنگامی که فردی در حال پایین امدن و یا بالا رفتن از یک داربست است یا در جایی از داربست حرکت می کند که حفاظ مناسبی ندارد در خطر سقوط از ارتفاع است. برای جلوگیری از سقوط افراد از روی داربست باید از سیستم personal fall arrest system استفاده کرد.

 

نصبguard rail / top rail / mid rail  ها همیشه حرف اول را در حفاظت از سقوط خواهند زد .

نصب گارد ریل در دو انتهای داربست و در طرف باز ان سبب می شود افرادی که بر روی داربست کار می کنند ایمنی بیشتری داشته باشند .

اگر فاصله سکو از سطح کار بیشتر باشد باید همه کارکنان از کمر بند ایمنی استفاده کنند.

کلایمر
شما می توانید به جای استفاده از داربست که داری دردسر های زیادی است از دستگاه کلایمر که به عنوان جایگزین داربست شناحته می شود استفاده کنید.

از مزایای کلایر می توان به هزینه کم و ایمنی خیلی بیشتر نسبت به داربست اشاره کرد.

همچنین کلایمر می تواند سرعت تکمیل پروژه شما را افزایش دهد .برای اجاره کلایمر یا خرید کلایمر و یا گرفتن مشاوره های بیشتر در مورد کلایمر با متنخصصان ما تماش بگیرید .


برچسب: جایگزین داربست، ، کلایمر، ، اجاره کلایمر، ، اجاره کلایمر برقی، ، اجاره کلایمر دستی، ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۹:۰۲ توسط:ویدا علیپور موضوع: نظرات (0)